Calvin Klein

História značky

Muž menom Calvin Klein založil rovnomenný podnik v toku 1968 v New Yorku. V skutočnosti išlo zo začiatku o malý obchod s kabátmi, ktorého produkty sa stretli s takým záujmom, že už o rok neskôr prišla z dielne Calvina Kleina prvá kolekcia dámskych a pánskych kabátov. O dva roky sa do dámskej kolekcie dostalo aj spodné prádlo a športové odevy.

Kontroverzné reklamy

Ozajstnú pozornosť si značka získala až po uvedení rifľovej kolekcie, ktorú sprevádzala aj pomerne silná kontroverzia okolo reklamy. Klein totižto s obľubou do nich používal veľmi mladé modelky v polohách, za ktoré by sa hanbili aj zrelé ženy. Dodnes najznámejším artiklom celej tvorby Calvina Kleina sú nepochybne boxerky pre mužov. Mnoho známych tvári sa práve v spodnom prádle tejto značky objavilo na billboardoch po celom svete.

Prvé problémy a úspechy

Aj napriek silnému menu sa však značka ocitla v kríze a začiatkom deväťdesiatych rokov bola na predaj. K odkúpeniu došlo až v roku 2002 a až nový majiteľ dokázal priviesť spoločnosť znova k úspechom. Pre spoločnosť dnes pracuje niekoľko špičkových návrhárov, ktorí dokážu každú sezónu vytvoriť kolekcie, ktoré doslova berú dych. Pod touto značkou vznikajú, okrem luxusných a naozaj drahých kusov, aj športové odevy, obuv, originálne a vysoko kvalitné posteľné prádlo a samozrejme spodné prádlo. Okrem toho si ľudí na celom svete získali aj parfumy vznikajúce v dielni tejto značky. Butiky sa nachádzajú po celom svete, pričom rozhodne nepatria k lacným a dovolia si v nich nakupovať len tí vyvolení.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *